Apmokėjimas:
Mokėjimo būdai:
per Payserą sistemą arba bankiniu pavedimu.
Atsiskaitomoji sąskaita:
“Swedbank”, AB LT44 7300 0101 6638 4528 MB “Esmee”.
Mokėjimo inicijavimo paslaugos teikėjas, Sąskaitos informacijos paslaugos teikėjas, Paysera – „Paysera LT“, UAB, juridinio asmens kodas 300060819, buveinė Pilaitės pr. 16, Vilnius, LT-04352, Lietuva elektroninio pašto adresas info@paysera.lt, tel. Nr. +370 52071558. Elektroninių pinigų įstaigos licencija Nr. 1, išduota 2012-09-27; licenciją išdavusi ir priežiūrą vykdanti institucija yra Lietuvos bankas; identifikavimo kodas 188607684, adresas Žirmūnų g. 151, Vilnius, elektroninio pašto adresas pt@lb.lt, tel. Nr. (8 5) 268 0501; duomenys apie „Paysera LT“, UAB kaupiami ir saugomi Lietuvos Respublikos Juridinių asmenų registre.
Siuntimas:
Pristatymo kaina:
– Siuntimo mokeščiai nurodomi vėliau kadangi priklauso nuo užsakymo dydžio bei pristatymo būdo
– Atsiimant prekes vietoje – 0 Eurų
– Pristatymo kaina Lietuvoje – 4 Eurai
– Nemokamas pristatymas perkant prekių už daugiau negu 79 Eurus
– Pristatymo išlaidos nurodomos pabaigus užsakymą
Pristatymo būdai:
– Siunta pristatoma Jūsų nurodytu adresu (išskyrus Kuršių Nerija, kur siuntos pristatomos tik į paštomatus)
– Siunta pristatoma Į Omnivą paštomatus (Baltijos šalyse)
– Siunta pristatoma Į Venipak paštomatus
– Atsiėmimas vietoje (Šermukšnių g. 1c, Vilnius)
Prekių pristatymo terminas:
– Stengiamės prekes suruošti ir pristatyti kuo greičiau. Paprastai jos yra pristatomos per 1-3 darbo dienas nuo apmokėjimo datos.
Ar yra greitesnė pristatymo galimybė?
– Už papildomą mokestį galimas greitesnis prekės pristatymas. Norėdami užsisakyti šią paslaugą, kreipkitės į mus el. paštu info@esmee.lt arba telefonu +370 682 10777.
Kita svarbi informacija:
– Pirkimo metu nurodydami prekių pristatymui būtiną informaciją, būkite atidūs ir suveskite teisingus bei tikslius duomenis tam, kad Jūsų prekės tikrai Jus pasiektų. Priešingu atveju, Jums gali tekti kompensuoti pakartotinio prekių siuntimo išlaidas.
Kainos:
– Kainos interneto svetainėje nurodytos eurais. Nurodyta kaina reiškia prekės bruto kainą, į kurią įtrauktas PVM.
– Prekės kaina padidėja pridėjus pristatymo išlaidas, kurios priklauso nuo pasirinkto pristatymo ir mokėjimo būdų.
– „Esmee“ pasilieka teisę keisti savo elektroninėje parduotuvėje parduodamų prekių kainas, pateikti pirkimui naujas prekes, pateikti ir atšaukti specialius pasiūlymus ir/ar akcijas parduotuvės interneto svetainėje arba juos keisti remiantis Civilinio kodekso ir kitų galiojančių teisės aktų nuostatomis.
– Prekių kainos elektroninėje parduotuvėje gali skirtis nuo prekių kainų fizinėje vietoje.
Užsakymas, kurio neįmanoma įvykdyti:
– Jei atitinkamos prekės sandėlyje nėra arba užsakymo neįmanoma įvykdyti dėl kokių nors kitų priežasčių, Klientui el. paštu arba telefonu bus pranešta apie su jo užsakymo vykdymu susijusias problemas. Pinigai grąžinami per 1-3 darbo dienas.
Prekių grąžinimo tvarka:
Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. Birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 patvirtintomis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis” bei ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis”, pagal kurias nurodoma,kad kokybiški parfumerijos ir kosmetikos gaminiai yra nekeičiama prekė.
Jei įsigyta prekė yra nekokybiška, ji keičiama į analogišką kokybišką prekę.
Kokia yra nekokybiškos prekės keitimo į kokybišką prekę procedūra?
Gavę nekokybišką prekę, turite kreiptis į mus el. pašto adresu info@esmee.lt, nurodydami informaciją apie gautą nekokybišką prekę. Mes Jums išsiunčiame grąžinimo formą, kurią grąžinate/išsiunčiate mums tuo pačiu elektroniniu paštu.
Tuomet supakuojate prekę ir grąžinate ją mums adresu:
MB „Esmee”, Gvazdikų sodų 10-oji 46, Vilnius, LT -10240, Lietuva.
Gavę grąžintą nekokybišką prekę mes patikrinsime ją ir nustatę, kad grąžinta prekė iš tiesų yra nekokybiška, per 3 darbo dienas išsiųsime Jums analogišką kokybišką prekę.
Grąžinant prekę, privalote laikytis šių sąlygų:
– Prekės pakuotė nebuvo pažeista; nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.)
– Prekė nebuvo naudojama ir (arba) sugadinta, komplektacija yra pilna
– Jūs turite prekės pirkimo dokumentą
– Prekė nebuvo įsigyta su nuolaida
– Visais atvėjais pinigai grąžinami tik į pirkėjo banko sąskaitą.
Kas apmoka nekokybiškos prekės grąžinimo ir keitimo išlaidas?
Jeigu grąžinate nekokybišką prekę, jos grąžinimo bei keitimo išlaidas dengiame mes.
Į ką kreiptis, jei turite daugiau klausimų?
Kreipkitės į mus el. paštu info@esmee.lt